Olivia, Aker Brygge, Oslo
Vi hadde middag med Life After 40 på Kniv & Gaffel, og satt igjen med en veldig god opplevelse.
Maten var god, lokalene hyggelige og stemningen avslappet. Det som likevel gjorde størst inntrykk, var servicen. Vi ble tatt imot på en varm og profesjonell måte, og gjennom hele kvelden følte vi oss godt ivaretatt.
En ekstra takk til servitøren vår, Ine, som møtte oss med et smil, glade øyne og en tilstedeværelse som bidro til den gode stemningen rundt bordet. Det er ikke alltid man husker hva man spiste, men man husker hvordan man ble møtt.
Takk for en hyggelig kveld. Vi kommer gjerne tilbake.






















