Middag treff på Olivia, Aker Brygge
I går møttes vi til middag med Life After 40 🌿
Vi ble ni personer rundt bordet, med ulike historier, erfaringer og bakgrunner. Det som startet med småprat, utviklet seg etter hvert til gode samtaler, refleksjoner, latter og mye humor.
Noe av det fineste med å arrangere slike treff er å se hvordan mennesker gradvis blir kjent. Det tar tid å bygge trygghet, men når latteren sitter løst og glimtet i øyet kommer fram, vet man at noe har skjedd.
Vi snakket om livet slik det er, om hverdagsgleder, utfordringer, planer og drømmer. Og da kvelden var over, gikk folk hjem med smil om munnen og ønske om flere treff.
Flere ønsket aktiviteter i sommer, så nå planlegger vi både tur til Drøbak og tur til Oscarsborg i regi av Life After 40.
Takk til alle som kom og bidro til en varm, morsom og minnerik kveld 🌿
