top of page


Det vanskeligste var ikke sykdommen
Det vanskeligste var ikke sykdommen, det var følelsen av å miste verdighet og bli mistrodd. Artikkelen belyser behovet for hvile og restitusjon i en periode hvor energien var svært lav, overskuddet begrenset og fremtiden vanskelig å se klart, mot de omfattende kravene fra systemet rundt.

Life After 40
11. juni3 min lesing


Mange voksne mennesker er overstimulert uten å vite det
Høyt tempo gjør at mange lever med høyt stressnivå og fare for utbrenthet. Og kanskje vet man ikke om det selv?

Life After 40
10. juni1 min lesing
bottom of page