🌿 Om grunnleggeren
Jeg heter Sissel Beate Magnus, og jeg startet Life After 40 fordi jeg vet hvordan det føles når livet forandrer seg – når man står midt i voksenlivet og kjenner at man trenger nye mennesker, ny mening eller bare et sted å høre til.
Etter mange år som daglig leder og veileder i en barnehage oppdaget jeg at mange voksne opplever en form for usynlig overgang. Barna flytter ut, arbeidslivet endrer seg, og de gamle rammene passer ikke lenger. Samtidig er vi ikke ferdige – vi er midt i livet, og vi har fortsatt så mye å bidra med.
Jeg ønsket å skape et fellesskap som tar dette på alvor.
Et trygt sted der vi kan møtes – ikke for å vise oss frem, men for å være ekte.
Her skal det være rom for både nysgjerrighet, humor og alvor.
For vennskap, nye impulser og det å våge igjen.
💼 Min bakgrunn
Jeg har en mastergrad i styring og ledelse og bachelor i pedagogikk, med videreutdanning i veiledning og ledelse.
Gjennom over 25 år som leder og veileder har jeg jobbet med å bygge kultur, trygghet og utvikling – for både ansatte, foreldre og barn.
Jeg har også erfaring som gründer og daglig leder, og jeg brenner for å få mennesker til å vokse – i sitt eget tempo.
Jeg kombinerer fagkunnskap med livserfaring, og jeg vet at det å skape endring krever trygghet, støtte og fellesskap.
Akkurat det er kjernen i Life After 40.
🌸 Verdiene mine
Trygghet – fordi ekte relasjoner bygges når vi senker skuldrene.
Åpenhet – fordi vi lærer mest når vi deler erfaringene våre.
Raushet – fordi vi alle har gått ulike veier, og det er slik vi vokser.
Mot – fordi det krever styrke å starte på nytt, men det er verdt det.
💬 Mitt håp
Jeg ønsker at Life After 40 skal være mer enn et nettverk.
Jeg vil at det skal være et sted som minner oss på at livet ikke er over – det er i gang med å forandre seg.
Og det kan bli enda bedre, hvis vi våger å gå litt sammen.

Så bra Sissel! Du er dyktig og inspirerende. Glad for at jeg møtte deg❤️