Middagstreff på Olivia, Aker Brygge
Sola skinte over Aker Brygge i kveld, og vi hadde noen veldig hyggelige timer rundt bordet på Olivia.
Det var opprinnelig seks påmeldte, men vi endte opp med å bli tre grunnet sykdom og manglende barnepass. Til gjengjeld ble det god tid til de rolige samtalene som ofte oppstår når mennesker møtes uten stress og forventninger.
Vi snakket om alt fra tennis, livsoverganger og AI til reiser, steder og hverdagsliv.
Det er noe eget med å spise sammen. Mennesker trenger mennesker. Selv om vi kan ha mange refleksjoner alene — eller samtaler med AI — er det ofte i møte med andre at vi oppdager nye sider ved oss selv.
Takk for en fin kveld 🌿










