Hei damer i gruppa
Her er et flott arrangement den 8. januar for oss💃💃💃 Jeg har allerede meldt meg på.
Julen er over. Kalenderen er full igjen.
Men før hverdagen tar helt over – skal vi feire deg.
I Irland har de hatt tradisjonen i over hundre år – Nollaig na mBan, eller “Women’s Christmas” – dagen da kvinnene som fikk jula til å gå rundt endelig får sette seg ned,
heve glasset og feire seg selv (og hverandre).
Torsdag 8. januar tar vi den tradisjonen til Oslo 💚
og inviterer til en kveld for sterke damer –
i fag, i familie, og i livet.
✨ Vi møtes for å koble, dele og inspirere hverandre.
✨ Vi feirer de som står støtt – og de som våger å si at de ikke alltid gjør det.
✨ Vi skaper rom for ekte samtaler, latter og nettverksbygging uten fasade.
Dette er ikke et tradisjonelt nettverksmøte.
Det er en hyllest til virkelige kvinner –
de som leder, løfter og lever midt i virvaret.
Vi kjører Jespers fabulous Musikkbingo tidlig på ettermiddagen og deretter litt overraskelser underveis!
Det blir mulighet for å kjøpe mat
Dresscode: Kom som deg selv, men kom som den beste utgaven.
Glitter er alltid lov ✨
150 kr betales ved ankomst🙂
Meld deg på, ta med en kollega eller en venninne – og bli med på en kveld som handler om å fylle på før året virkelig starte💚 “Nollaig na mBan – dagen for å puste ut, løfte blikket og feire hverandre.”
Man kan melde seg på i lenken.
