Et halvår med gode stunder 🌸
Vi har hatt gleden av å møtes til mange fine stunder de siste månedene🤗 – både turprater, digitale treff og hyggelige sosiale aktiviteter😃Her deler vi noen av øyeblikkene som har gitt oss latter, refleksjon og fellesskap.☕️
Alle som er med på bildene har gitt sitt samtykke til å være med, og vi håper de kan gi deg et lite innblikk i stemningen og energien vi deler som medlemmer i Life After 40.
La deg inspirere, og gled deg til de kommende aktivitetene – vi håper å se deg der også!
Har du også bilder eller små historier fra treffene? Del dem gjerne i medlemsgruppen!
16 visninger


























































































































































































































